czwartek, 13 października 2011

W nowym roku szkolnym

Witam!

Po pracy na jak najlepsze oceny na koniec roku, odpoczynku wakacyjnym oraz nauce w nowym roku szkolnym postanowiłem napisać co u mnie.

U mnie wszystko w porządku. Po wakacjach, na których odpocząłem od pracy na nowo rozpocząłem nowy rok nauki. Staram się utrzymywać regularność w uczeniu się. Ze zdrowiem u mnie dobrze. Mam nadzieję, że przez jesień będę zdrowy.

Po napisaniu ostatniej wiadomości starałem się ulepszyć Archiwum Zbrodni. Grzebałem coś w dialogach i dodawałem minigry<ale to jak robienie gry od nowa. W wakacje przemyślałem jaka jest sytuacja z Archiwum Zbrodni i uznałem, że wstrzymam pracę nad nim. Fabuła jaka była to nic oryginalnego. Nie uwzględniałem cech charakteru w dialogach i czynnościach postaci. Map nie zrobiłem zbyt wiele. Tak więc przerwanie prac nie będzie takie jak miałbym zrobione pół gry.

Przez półtora roku, w których wymyślałem coraz to nowe rzeczy do Archiwum nauczyłem się całkiem sporo. Zamiast skupiać się na zbędnych pierdołach zacznę tworzyć właściwą grę. Nauczyłem się robić porządną charakterystykę postaci(dzięki poradnikowi CthulhuFhtagn). Jak wyjdzie przedstawienie jej w dialogach oraz sytuacjach to dopiero się okaże(ale myślę, że wiem jak to zrobić). Myślę, że fabuła (która jest w trakcie pisania i udoskonalania) jest w miarę oryginalna, chociaż bohater już niezbyt.

Jaki tytuł nosi projekt, który rozpoczynam oraz jaką historię będzie on przekazywał dowiecie się w swoim czasie. Pozdrawiam! Solidius

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz