sobota, 25 września 2010

Czas leci, a informacje się zbierają...

Heloł!





Czas na "trochę" spóźniony post. Jednak w końcu postanowiłem go napisać. Trochę czasu minęło ale mam nadzieję, że nie pomyśleliście, że ja porzuciłem bloga. Jak ten czas szybko leci. Ostatni post był napisany w maju a już jest wrzesień. Nie wiem czemu zdawało mi się, że napisałem go w sierpniu. Zapraszam do dalszego czytania.



Mogę teraz napisać coś o mojej nauce języka HTML. Albowiem od czasu napisania poprzedniego postu uczyłem się tego języka, żeby móc stworzyć własną stronę internetową a nie bloga. Uważam, że dobrze mi idzie, gdyż udało mi się zrobić prostą stroną na prostym szablonie. Jednak lepsze to niż nic. Będę starał się zrobić coś jeszcze lepszego ale jeszcze długa droga przede mną.








Teraz czas na Archiwum Zbrodni. Przez te trzy miesiące jedyne co robiłem w Archiwum to upiększałem lokacje, poprawiałem błędy (ile ich było), zrobiłem kilka map oraz zrobiłem lepszy początek w grze.
Wcześniej grę zaczynały napisy: Jest rok 2014... zaś teraz grę rozpoczyna się w archiwum, w którym pewien profesor rozpoczyna czytać księgę, która ma w sobie zawartą historię złapania grupy przestępczej (akcja w grze). Następnie pojawia się napis Solidius przedstawia i dopiero są napisy: Jest rok 2014... Wydaje mi się iż niedługo będę zaczynał kombinować titla do gry.




Dzisiaj także miło mi się dla was pisało. Postaram się częściej patrzeć w kalendarz żeby nie powtórzyć tej sytuacji. Następny post już...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz