piątek, 10 grudnia 2010

Święta! - 2010






Hello!




Przyszedł czas na kolejnego newsa. Zacznijmy od tego co można zauważyć.
Stronka przeszła wielki remont, na stronie można zauważyć kilka dodatków (data, imieniny, licznik ile do wigilij) ale to nie wszystko. Została zmieniona legenda, oraz podstrony. Zrobiony został nowy shoutbox i księga gości. Został też zmieniony nagłówek i dodany śnieg. To tyle jeżeli chodzi o stronkę.





Drugą sprawą niech będzie Archiwum Zbrodni (mój projekt). Nie dużo zrobiłem jeżeli chodzi o mapy, ale zaplanowałem mniej więcej wydarzenia jakie będą miały miejsce w aktach zatytułowanymi:


1. Pierwsza prawdziwa akcja

2. Podróż

3. Zamach (to muszę jeszcze dopracować)

4. Notatnik z wojny (tu dopiero początek)




A tak poza tym to zrobiłem mapy do teatru w Santerlandzie. Na początek w teatrze zrobię 2 spektakle ale jak skończę resztę południowej części miasta dorobię parę spektakli.



Teraz czas na screena, jest to skręt ulicy Piasecznej i Owocnej.



Teraz ostatnia część tego newsa czyli Święta! Dokładnie 2 tygodnie do wigilij a więc można już powoli kupować prezenty. Ja osobiście nie mam nic dla was. No ale co do to chciałbym wam życzyć:

Wesołych i spokojnych świąt!

oraz

Fajnych prezentów!



Tyle ode mnie dzisiaj! Pozdrowienia!

Solidius

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz